Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

Treść

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 1206 z późn. zm.) tj. ustawy wdrażającej dyrektywę 2016/680, dochowując warunków w niej zawartych informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krzysztof Tybor Komendant Straży Miejskiej w Gorlicach, um@um.gorlice.pl. nr tel. 18 35 36 200 w. 289, ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice
  2. Inspektorem ochrony danych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości jest Pan Paweł Paszyński - um@um.gorlice.pl, nr tel. 18 35 36 200 w. 288, Rynek 2, 38-300 Gorlice. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Zastępcą inspektora ochrony danych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości jest Pan Sławomir Habel - um@um.gorlice.pl, nr tel. 18 35 36 200 w. 288, Rynek 2, 38-300 Gorlice.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpoznawania, zapobiegania, wykrywania i zwalczania czynów zabronionych, w tym zagrożeń dla porządku publicznego zgodnie z ustawowymi zadaniami Straży Miejskiej określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych i innych przepisach.
  5. Straż Miejska zgodnie z art. 10a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1763 z późn. zm.), w celu realizacji ustawowych zadań może przetwarzać dane osobowe, bez wiedzy i zgody osoby, której dane te dotyczą, uzyskane:
  • w wyniku wykonywania czynności podejmowanych w postępowaniu w sprawach o wykroczenia.
  • z rejestrów, ewidencji i zbiorów, do których straż posiada dostęp na podstawie odrębnych przepisów.
  1. Osoba której dane dotyczą posiada prawo do:
  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku naruszenia praw osoby w wyniku przetwarzania jej danych osobowych.
  • Żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania lub usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

Dane kontaktowe oraz informacje dotyczące procedury składania skargi znajdują pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt

Adres pocztowy Prezesa Urzędu: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  1. W odniesieniu do danych osobowych zgromadzonych w postępowaniach prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz. U. z 2022 r. poz. 1124 z późn. zm.) prawa osób, których dane dotyczą, są wykonywane wyłącznie na podstawie i w zakresie przewidzianym przez przepisy regulujące te postępowania (art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości).



Gorlice, dnia 8.05.2024 r.

Administrator Danych Osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości

    Komendant Straży Miejskiej

     Krzysztof Tybor